.:Rvag.com

Go Back   .:Rvag.com > Seccion Técnica > Consultorio Tecnico
Portal Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Welcome to the .:Rvag.com forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 10-29-2010, 09:38
andres cadena's Avatar
andres cadena andres cadena is offline

Last Online: 05-09-2011 12:46
POINTER 04, PASSAT T20V
Send a message via MSN to andres cadena
Exclamation falla en derby 1.8 2003 tablero loco

amigos vengo a ustedes con una duda. primero a mi carro se le prendio el epc. y un electrico me dijo k era un problemon. k lo arreglara y lo vendiera. pero yo kiero mucho a mi carro tons. kisiera saber si alguien le paso lo mismo y lo pudo arreglar para ver por donde le muevo lo que me pasa es lo sig.
primero prendio titilando la epc. y luego se volvio loco el marcador de la temp. despues las rpm. continuo con las luces de abs y todas las del lado derecho y por ultimo. ahora tmb el tablero se apaga y ya no funciona ni el reloj ni nada. el carro no falla mecanicamente y prenden las luces direccionales y limpia parabrisas. cheke por k pense k era un cable en corto por k era el problema que titila la falla. osea k aparece y se kita y asi sta komo si fuera un falso. pero por el arnes en el motor no encontre nada. alguien sabe por donde puedo buscar. saludos

derby 03 pointer 04 passat T 20v nissan 240sx s13&s14
Reply With Quote
Reply
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules